گذاشتن تصویر در مطلب

روش 1)

ابتدا روی محل مشخص شده در تصویر کلیک کنید 

پس از کلیک روی گزینه مشخص شده تصویری به شکل زیر برای شما باز خواهد شد

روی گزینه آپلود و انتخاب عکس کلیلک کنید (مطابق شکل)

 

پس از آن در صفحه جدید باز شده در قسمت بالا محلی برای آپلود تصاویر از سیستم شما وجود دارد 

می توانید با جست و جوی محلی که تصویر خود را در آن ذخیره کردید آن را انتخاب و صبر کنید تا فایل آپلود شود 

پس از آپلود تصویر روی آن دوبار کلیک کنید تا در صفحه مرحله یک قرار گیرد 

و پس از آن گزینه "درج" را انتخاب کنید ( به تصویر مرحله یک توجه کنید)

بعضی از دوستان نمی توانستند از این روش استفاده کنند و مجدداً

به صفحه اصلی loxblog ارجاع داده می شدند. برای این دسته از دوستان

روش دوم برای گذاشتن تصویر را در زیر میبینید.

البته توجه داشته باشید در این روش ممکن است تصاویرتان دائماً در وبلاگ نماند

که ممکن است ناشی از مشکل در وبساتی باشد که تصویر در آن آپلود می شود.

روش 2) آپلود در وبسایت و درج لینک تصویر در وبلاگ

برای اینکار دو وبسایت را در زیر معرفی می کنم 

که البته من اطلاعی از دوام تصاویر در آنها ندارم 

لینک1) www.upload7.ir

لینک2) www.uploadax.ir

وارد یکی از وبسایت های بالا شوید :

(در اینجا برای آموزش من از لینک نخست استفاده می کنم

البته روش کار کردن با هر دو لینک تقریباً یکسان است)

پس از انتخاب این گزینه محلی که تصویرتان در آن ذخیره شده را بیابید و روی گزینه open کلیک کنید

در این قسمت تنظیمات پیشرفته آپلود را مشاهده می کنید که بهتر است آنرا تغییر ندهید

مگر قسمت اندازه که به دلخواه می توانید اندازه مورد نظر را انتخاب کنید.

 

سپس روی گزینه شروع آپلود کلیک کنید

قسمت افزودن فایل های بیشتر برای زمانی است که سایر مکان های ارائه شده

برای آپلود تصویر را با آپلود تصویر اشغال کرده اید و قصد دارید تصاویر بیشتری را آپلود کنید 

پس از انتخاب گزینه بالا صفحه ای به شکل زیر برای شما باز می شود

همانطور که تصویر گویاست باید صبر کنید تا تصویر شما آپلود شود

پس ازصبر کردن وارد صفحه زیر می شوید

(مدت زمان انتظار بسته به حجم تصاویر سرعت اینترنت و تعداد تصاویر در حال آپلود متغیر است)

لینک نخست (لینک مستقیم) را انتخاب کرده و راست کلیک کنید و گزینه copy را انتخاب کنید 

لینک copy شده را در قسمت آدرس تصویر (مشخص شده در تصویر) paste کنید و گزینه درج را پس از ظهور کامل 

تصویر در قسمت پیش نمایش همین صفحه انتخاب کنید.

توجه داشته باشید که حتما تصویر شما در پیش نمایش ظاهر شود

تجربه من نشان می دهد اگر تصویر در پیش نمایش ظاهر نشود در وبلاگ هم ظاهر نخواهد شد.

 

 اگر باز هم سوالی مطرح بود حتماً با من در میان بگذارید سعی می کنم پاسخ گو باشم 

 


نظرات شما عزیزان:

امیر محمد مظفری
ساعت18:30---15 بهمن 1392
باسلام وقتی می خوام تصویر رو درج کنم
روی آپلود عکس کلیک می کنم اما از صحفه خارج می شه ونمیاد چی کار کنم
با تشکر


وجیهه
ساعت19:30---12 بهمن 1392
مرسی

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : شنبه 12 بهمن 1387برچسب:, | 13:22 | نویسنده : Administer |